Poprvé a snad ne naposledy …

27.08.2014 21:09

Když mi po volbách v roce 2010 bylo nabídnuto, že mohu být jednou z těch, kteří oddávají, trochu mě to zaskočilo. Ale vzala jsem to jako výzvu, novou zkušenost. Za celou dobu jsem se setkala s mnoha mladými či o něco málo jen staršími páry, kteří pod mou taktovkou vešli do stavu manželského. Byly to chvilky někdy velmi emotivní, také veselé ale i vážné, svědčící o tom, pro co se dva milující lidé rozhodnou.

Na co ale asi nikdy nezapomenu, (aniž bychom to někdo věděli) byla svatba v parku za účasti televize. Pár se totiž přihlásil do pořadu „Čtyři svadby“.

Minulý víkend jsem naposledy měla tu čest učinit další dva páry šťastnými. O to víc mě to potěšilo, že se mezi nimi objevili mí bývalí pionýři.... Celkem jich za toto volební období bylo 54.

Naděžda Antalová