I horník patří do Senátu

24.08.2014 21:19

Tomaš Gallik

 

narozen 10. září 1962

ženatý, dvě dospělé děti

horník

 

Své dětství jsem prožil v kruhu jedenácti sourozenců v Podtatranské obci Lendak, kde jsem navštěvoval i základní školu.

Po skončení jsem v roce 1977 své rodiště opustil a nastoupil v rámci náboru na hornické učiliště v Havířově. Severní Morava se také stala mým domovem, když jsem se v roce 1982 oženil a se svou ženou začal bydlet v Karviné.

Už v době studia jsem začal poznávat život horníka, když jsem ve svých šestnácti začal fárat pod vedením zkušených horníků v rámci praxe. Po absolvování učiliště jsem nastoupil na Důl Karviná, závod Lazy Orlová. Na tomto dole pracuji již 34 let. Za ta léta jsem zažil mnoho tvrdé práce a poznal spoustu dobrých chlapů. Jsem rád, že s nimi mohu pracovat.

 

Již v průběhu dospívání a přechodu do dospělosti jsem měl vždy radost, když se mi podařilo někomu pomoct. Pomáhat druhým, tolerovat je a mít trpělivost – všechny tyto vlastnosti jsem si přinesl z rodiny.

 

V roce 1992 jsem se začal věnovat politice na komunální úrovni obce za KSČM. Za ta léta jsem působil jako zastupitel města Karviná v různých funkcích.

V tomto volebním období jsem členem Finančního výboru zastupitelstva města Karviná . Dále jsem členem Kontrolního výboru zastupitelstva Moravskoslezského kraje. Jsem členem OV KSČM Karviná. V letech 2000 – 2010 jsem byl předsedou MěV KSČM . Zároveň jsem již několik let předsedou samosprávy SBD Karviná a členem zahrádkářského svazu Karviná.

 

Ve svém volném čase se věnuji své rodině, rásdpracuji na zahradě a mou oblíbenou činností je četba knih různých žánrů. Vzhledem k tomu, kde jsem vyrůstal, mám velmi blízký vztah k přírodě a lidové kultuře jednotlivých regionů České a Slovenské republiky.

 

Proč kandiduji do Senátu?

 

Když člověk tvrdě pracuje, měl by mít zajištěnu životní úroveň a vše co k tomu patří.

Náš region průmyslu a těžby uhlí potřebuje mít také v Senátu poctivého dělníka, který neztratí spojení s reálným životem v tomto kraji. Člověka, který Vás dokáže zastoupit a dbá na sociální potřeby lidí. Jsem připraven v Senátu pracovat na plný úvazek.

 

I horník může být platným členem Parlamentu České republiky v Senátu.

 

Priority

  • zasadím se o reformu hornických důchodů

  • podpořím růst regionu v oblasti zaměstnanosti občanů

  • podporuji dostupné a bezplatné školství pro všechny

  • jsem pro kvalitní zdravotnictví podporované státem

  • jsem pro cílené sociální služby a úspěšný boj proti chudobě

  • chci bezpečnost pro všechny slušné občany

  • podpořím zákony vedoucí ke zlepšení životního prostředí

  • jsem pro kvalitní vnitřní i vnější dopravní propojení regionu Karvinsko